- Jag är avundsjuk

Hemma efter en massa skjutsande hit och dit. Sitter och myser med Lars-Edgar (Katten!) och funderar på vad jag ska kolla på istället för OTH, vilka bekymmer man kan ha alltså; det kallas I-landsproblem skulle jag vilja uttrycka mig :)

Axas löshår är isatt (åkte till Ronja och kikade och sen blev resten av hela dagen spenderad med Axa och Tobbe.) och det blev grymt fint det också, precis som Ronjas. Speciellt Axas hårfärg, den blev såå fin. Jag är avundsjuk jag vill också. Fast egentligen så trivs jag mycket bättre med kort hår än med långt men jag tycker om känslan att ha långt löshår. Men den här gången så ska jag inte. Har inte råd dessutom!

Men nu blir det sängen. God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback