- Jag tror det spökar.

God morgon! Vaknade helt utan problem vid kvart i nio i morse. Måste ligga någonting i att jag (även fast jag varit ledig) har ställt klockan och gått upp på morgonen. Men det är ju skönt att vakna av sig själv och inte av mobilen varje morgon.

Igår kväll var planerna samma som vanligt; kolla på OTH. Hade två avsnitt kvar tror jag (på alla säsonger som jag har..). Men så var dvd-dosan borta. Störande! Letade i sängen, under sängen, tog ur alla kuddar och täcken som jag har i sängen och skakade och överallt där den kunde vara men den fanns inte. Jag vet ju att jag alltid lägger den under kudden när jag har stängt av dvdn på kvällen men den här gången så låg den inte där. Så då var det bara att kolla på tv, och det finns ju aldrig något att kolla på. Men sen vid halv sju någongång i morse då känner jag något i sängen och det var den där jävla dosan, hur fan kom den dit?? som jag kämpade och letade igårkväll, jag tömde ju hela sängen den ska inte kunna vara där. Sjukt, jag tror det spökar!

Tur är i alla fall att man vaknar upp och ser hur städat det är :)




Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback