- Kick ass.

God morgon. Har varit vaken ett tag men legat kvar i sängen och kolla på sista avsnitten av OTH. Så nu är det bara att vänta på att nästa säsong kommer ut på box.

Kom hem vid tjugo i tre eller nått i natt, inte llikt mig. Men fastnade framför en film; Kick ass. helt klart värd att se, så himla sjuk humor i den asså. Och jag har ju ganska dålig humor så det var en film i min smak!



Regnet öser ner ute, blir så jävla instängd för att jag inte vet vad jag ska göra inomhus. Även fast jag annars också har en tendens att vara inomhus. Men nu när man är tvingad så vet man inte vad man ska göra. Ska packa lite i alla fall och se om jag kan städa litegrann.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback