- Lars hängde sig, en stund!

Oj, vad klockan är mycket. Blir så jävla stressad när jag inser det och dessutom ska jobba dagen efter.
Men men, har ju hunnit med det jag skulle göra idag, (eller inte tvättat färdigt och dammsugit men det är inte världsviktigt, så det struntade jag i.) har fixat schema inför sommaren, Juni och Juli! Det är härligt att ha det fixat så slipper man tänka mer på det, plus att jag var snäll och följde med Rasmus till Mandy och Micke så Micke fick kolla på Saaben.

(Var tvungen att rädda Lars (katten) som lyckades på något underligt sätt att trassla in sig i linorna på torkställningen, jag tror han höll på att dö som han lät stackarn!)



Gammal bild, men det är ju i alla fall Lars!

Blev även en dubbelmiddag idag, började med tacos hemma och sen blev det lite kinamat i Tierp med Mallan och Axa, gott var det i alla fall speciellt räkchipsen :)

Nu ska jag borsta tänderna så jag kommer i säng någongång får ju panik av att sitta vid datorn och se klockan röra sig sakta men säkert framåt.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback