- Någon som kan??

Mitt internet fungerar inte ännu, mamma och jag har hållt på att greja och klickat oss fram till massa konstiga saker utan att det hjälpt ett dugg. Så om det är någon kunnig person som är bra på att förklara så kan den personen gärna få förklara för mig vad som är fel och vad man ska göra åt saken? Kan tyvärr inte svara på några frågor då jag själv inte fattar någonting. Tur att det finns fler datorer i huset annars hade jag fått abstinens..

Kommit hem nu i alla fall, trevligt så länge det varade. Men kände att det skulle bli skönt att komma hem och lägga sig så det blev en tidig kväll för mig. Nu ska jag kolla FB. Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback