- Postivt vs. Negativt

NEGATIVT: Inte min dag. det stör mig att horoskopen alltid slår in när det är något negativt och aldrig när det är något positivt. Idag stog det att jag skulle få problem som skulle göra att min ekonomi inte blir som jag har hoppats på eller något liknande. Och så åker jag hem från jobbet och helt plötslligt så börjar det låta som att bilen ska sprängas i luften. INTE BRA! IRRITERANDE SATAN!!!

POSITIVT: Jag har en katt, den är svart, jätteliten och skriker bara man tittar på den. JÄTTESÖÖÖT! Men den har inget namn. Och jag har värdelös fantasi för tillfället. Någon som har någon idé??


Kommentarer
Postat av: Desperate Housewives - fanblogg.

Majsan kanske? :)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback