- Sally & Donna.

Har inte suttit vid datorn på hela dagen (därav mobilinläggen.) har varit alldeles för varmt för att orka ta sig tid att sätta sig.

Har inte hänt så mycket egentligen, har varit in på marknade i Tierp lika tråkigt som alltid, men det är ju en tradition så det är bara att åka dit. Och man vet ju aldrig någongång så kan det ju faktiskt komma något nytt..
Sen har jag mest varit hemma och hjälpt mamma och grejat här hemma. Eller var till Tierp och agerade chaufför åt Mandy och min kusin; Niklas.

Hälsat på mina mysiga kissemissar; Sally och Donna! Har till och med kommit fram till vem som är vem nu, eller Mandy gjorde men jag höll med.

Nu blir det en dusch. sen vettefan vad som händer. Sängen kanske. Jobb i morgon, hoppas på vinterväder, fast utan snö och minusgrader. Haha det är lixom det som är vinter men aah inte så varmt som det varit idag blir så jobbigt då. Äsch vi hörs.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback