- Schemaläggning.

Hemma igen, blev något konstigt med det tidigare inlägget märkte jag. Men men sånt som kan hända.

Blev en långpromenad idag, eller vad man nu ska kalla det. Blev några kilometer längre än vad vi har gått dom andra dagarna. Men det var skönt.
Efteråt blev det Anna Anka, och hade ju planer på att se Andra avenyn i morgon men det lär ju antagligen inte bli någonting av med det. Kom ju på att det är torsdag och jag egentligen skulle behöva fixa schema inför sommaren, eller det beror ju helt och hållet på Malin och Alexandra (säger aldrig Alexandra men tydligen så skriver jag det i alla fall, Axa menade jag!!)  om dom har tid med det i morgon eller om dom har andra planer inplanerade, får se hur det blir ska kolla upp det där i morgon.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback