- Shoppaholic

Satt och leta efter Ballerinaskor eller/och gladiatorsandaler till sommaren. Hittade några som jag tyckte var fina och som jag kan tänka mig. Men som vanligt så hittade jag några andra också. Orkade bara kolla på Skopunkten, så alla skor (Bilder) är från deras hemsida. Men nu är det bara att hålla hårt i pengarna, får se hur det går med den saken :) Så får vänta, och sen har jag ju kommit på att man inte ska beställa skor, i alla fall inte jag eftersom att jag är ganska kräsen på hur dom sitter på foten. Aja. Drömma kan man ju alltid.

Ballerina från Skopunkten.com



Ballerina från Skopunkten.com



Sandalett från Skopunkten.com



Sandalett från Skopunkten.com

Sandal från Skopunkten.com



Pumps från Skopunkten.com


Sandal från Skopunkten.com

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback