- Shopping, shopping och lite mer shopping.

Har varit hemma en timme ungefär. Gud sjukligt trött för tillfället, har varit en extremt lång dag men har haft roligt.

Blev lite småsaker tills jag flyttar, så som handdukar, disktrasor etc. Sen blev det ett par skor och lite kläder, nästan så jag har ångest nu. Skulle ju inte göra av med några pengar innan resan. Men det är svårt när det kommit in så mycket fint nu till våren/sommaren så man kan ju inte låta bli riktigt, inte jag i alla fall. (Kommer bilder alldeles strax.)

Men nu ska jag inte köpa någonting, okej med mat och cigg och allt sånt men det räknar jag inte ens som att köpa. haha

Kom hem och har packat ner alla skor (som jag vet att jag inte kommer använda på ett tag som stövlar och andra skor med skaft och några med jättehöga klackar som jag knappt kan titta på utan att vicka omkull.) och lite annat smått och gott och det ser helt hemskt ut på mitt rum med alla grejer som är slängda överallt och alla kartonger som står upptravade i hörnen. Ska se om jag orkar visa er hur det ser ut, men det får bli i morgon eller nått i så fall.

Kika in alldeles strax så kommer bilderna på kläderna:)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback