- Ska bara meddela att jag inte har något att skriva om.

Tydligen så är det inte meningen att jag ska skriva blogg idag, skrev ett inlägg i morse innan jobbet men internet krånglade och det publicerades inte så det blev ingenting av med det eftersom att jag inte han skriva ett nytt. Efter jobbet och efter min och Camillas promenad (Japp, blev en runda idag med !!) så skulle jag skriva ett nytt inlägg men det gick inte heller för Camillas data är gammal och seg. Men nu är det tredje gången gillt, så det är bara att hålla tummarna.

Händer eller har inte hänt någonting alls idag ändå så egentligen så har jag ju ändå ingenting vettigt att skriva. Får hoppas på något bättre i morgon, för då har jag hela dagen på mig att tänka; ledig!

Så vi hörs då i stället. God natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback