- Skor är mitt liv

Har fortfarande inte kommit till duschen har fastnat på Dinsko´s hemsida, dom har också massor av jättefina skor som jag vill, vill, vill ha! Tur att inte internetbanken fungerar som den ska idag för annars hade jag varit tio par skor rikare och några tusen fattigare. Irriterande att man alltid hittar saker (den här gången massor av skor.) när man egentligen inte har råd. Men när man har pengar och verkligen vill hitta något då hittar man då ta mig fan ingenting som man vill ha, är det inte typiskt. Men nu ska jag sluta kolla på skor, i alla fall för idag. För nu ska jag röka sen ska jag ta en snabbdusch.








Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback