- Slutet gott....

Hemkommen från Mandy och Micke. Länge sedan jag tillbringade en fredagkväll med Mandy, men det gick ju bra det också. Har inte gjort så mycket, mest pratat och så spelade vi fotboll en stund i kolsvarta mörkret med Nemo. annars gick kvällen ut på att Mandy tjatade om att hon ville låna One tree hill. Och till slut gav jag med mig och erkände att jag hade den med mig, så hon blev nöjd i alla fall; slutet gott allting gott!

Ska försöka sova extra många timmar i natt och hoppas att jag lyckas sova på rätt sätt (hur det nu är.) så jag slipper ha ont i axeln i morgon med. Eller vem vet kanske inte alls beror på att jag sovit konstigt, men ont har jag haft i alla fall, hela dagen lång.

Allt från mig, idag i alla fall. Over & out.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback