- Soffan, riktigt fin :)

Jag tror att det här är soffan som jag vill, den är ganska exakt den som jag vill ha i alla fall. Men det får ju som sagt bli lite senare. För först av allt så ligger ju Europaresan som jag och Camilla ska på om en månad. Och jag kan ju bara tänka mig att det går åt ganska mycket pengar då med boende och mat och antagligen allt annat som man vill ha. Det är i alla fall bra att man ska bära med sig allting man handlar och kanske får en gräns när man inte orkar bära längre haha. Annars så ser jag inget bra med det över huvudtaget. Förstå vad jobbigt att gå och bära omkring på en stor, ful jävla ryggsäk dygnet runt. Nej, inte direkt i min klass...




























Jag tror att det här är soffan


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback