- Soffletande.

Hemma efter en tripp till Örbyhus möbelaffär med Mandy och Evelyn. Hittade ingen soffa som jag fastnade för i alla fall, men däremot lite andra grejer. Bland annat en hylla/bänk . Precis sånn som jag har tänkt mig att ha i hallen. Inte så faligt dyr heller, typ 1500 kronor rimligt.

Hade dessutom en divansova ungefär sån modell som jag vill ha med nedsatt pris (50%). Så nu kostade den typ 5400 kronor eller nått, men det var gräslig färg så inte en chans att jag vill ha den. Och skulle man välja en annan färg så ölade priset ganska rejält, fattade inte om det var 8500 eller 10500, men billigt var det inte i alla fall, så håller mig till Chilli :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback