- Sorg & nyfödd.

Min lille misse dog idag, vet inte vad som hände men helt plötsligt efter att ha varit "hängig" i stort sett hela dagen så andades han inte längre. Tussen min!! Men men antagligen så var det väl något medfött eller nått eftersom att han bara var typ fyra dagar gammal eller nå sånt.

Har i alla fall hittat en ny kattunge som jag ska ha nu, låter helt störd. Första katten dör och jag åker och letar upp en ny direkt. Men jag vill ju verkligen ha en katt när jag flyttar och då måste man ligga i om man ska hitta någon som man vill ha. Och ja, jag har hittat en som är född idag!! Den är i stort sett helt vit med lite svart/gråa prickar på ryggen. Vet inte ens om det är en tjej eller kille. Men får vänta och se, tror i alla fall att det är en tjej.

Nu ska jag duscha och sen blir det sängen, i morgon börjar arbetsveckan igen; måndag, tisdag, fredag och söndag som gäller den här veckan.

29 dagar kvar, sen bär det av!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback