- Strömförande dator.

Har efter att min data slutade fungera (internet..) i mitt rum flyttat ut min dator på hallen. Den står nu på ett skrivbord bredvid syrrans gamla hårdisk. Och den ger stötar, varje gång man rör den. Eller inte en sån stöt som man kan få för att det lixom är elekriskt (stavas?) i luften utan den verkligen är helt strömförande, eftersom att hela armen känns som att den ska typ dö (haha kom inte på vad jag skulle skriva.) men det är i vilket fall livsfarligt att sitta här. Så hittar ni mig livslös vid skrivbordet i hallen så skyll på hårdisken för den medför livsfara..

Äsch det var inte vad jag tänkte komma fram till med det här inlägget. Hade tänkt lägga ut ett youtubeklipp eller rättare sagt en låt. Men medan jag höll på att greja så råkade jag nudda hårdisken och började vibrera.





Det blev två, men helt underbara låtar :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback