- Text; snabbt & enkelt.

Tänkte skriva "Jag vet att jag är sämst på att uppdatera". Men det är jag ju inte så varför skriva. Jag vet många som är mycket sämre, vilket ger mig en aning mindre panik/ångest över detta bloggande. Men har knäppt jättemycket bilder i dag på allt och ingenting; med mobilen. Fel ljus ute så man ser inte vad det föreställer så istället fick det bli en text här. Men det skadar ju inte, finns ju en morgondag också. Då ska jag försöka komma ihåg kameran.

Dagen i sin helhet, snabbt och enkelt;

Jag gick upp kvart i åtta och jag är inte ens trött 
Katten är kastrerad
Tvätten är tvättad men ohängd
Mandys hund (Nemo) blev jätte arg
Evelyn tål, enligt mina beräkningar inte myggor/myggbett
Köpt vitlökssmör är bland det äckligaste jag ätit på år och dár
Min kattunge som jag ska ta när jag flyttar ser ut att kunna bli långhårig (myyys)
.. och tjock är den också

Och i morgon ska jag också vakna tidigt. Mycket som ska hända och ske. Dax att hänga tvätt.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback