- Tiden går fort när man har roligt.

Helt plötsligt så var klockan tio över tio. trodde att den var typ kvart i nio ungefär. Men fel hade jag. Har kollat igenom massa garderober som vi har som förvaring för att se vad som finns bland alla mina "bra att ha saker" som jag fått eller köpt lite då och då med årens gång. Har under tiden även lyckats fått någonting (vet inte vad men det kan vara en tavla, en stekspade eller ett järnrör som var ihåligt) i pannan så jag började blöda och det vägrar sluta. Kan ju inte direkt sätta dit ett plåster så det är bara att vänta ut det hela.

Men har kommit fram till att jag har sjukt mycket grejer i alla fall, även fast 80 % är helt meningslösa saker. Men det mesta har jag ju fått av typ mormor och farmor så det är ju gamla grejer som man måste vara rädd om. Hatar saker som man inte vågar använda utifall dom skulle gå sönder, vad ska man ha dom till då egentligen? Nej, så jag kom fram till att sånna grejer får ligga kvar här hemma och blir det kris och jag kommer på att jag absolut måste ha en teservice (stavas?) från 50-talet eller en prydnadskudde med röda renar på så då är det ju bara att åka hem och hämta den. Än så länge så känner jag ju inte direkt något starkt sug efter just dom grejerna i alla fall.

Men nu ska jag röka och gå ut och kolla om vi har en kartong, för jag är helt inne på att packa för tillfället. Jobbigt att det är typ två månader minst tills jag ska flytta. haha.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback