- Till min syster Angelica.

MAJ:

26:e Ledig
27:e Ledig

28:e Jobbar
29:e Ledig
30:e Ledig

31:a Jobbar


JUNI:

1:a Jobbar
2:a Ledig
3:e Ledig

4:e Då har jag inte tid med dig även fast jag är ledig.
5:e Ledig
6:e Jobbar
7:e Jobbar
8:e Ledig
9:e Ledig
10:e Ledig

11:e Jobbar
12:e Jobbar
13:e Jobbar
14:e till typ den 23:e eller 24:e så är jag utomlands och har varken råd eller tid att prata med dig.

Sen när jag är hemma då enligt mina planeringar så ska du också vara här i Tierp så då kan vi prata face to face istället.

(Alltså, dom dagarna som är markerade med fetstil är dom dagarna jag sitter hemma osh väntar på att du ska ringa. Det börjar från och med i morgon, fast först ska jag till veterinären...Just det ring på kvällen för det är oftast då jag har tråkigt.)


Kommentarer
Postat av: Mandy

Hörrö kompis. Tänk på att du skrivit i ditt namn på mitt schema på mina lediga dagar. JAG BORDE GÅ FÖRE ANGELICA!!!! För jag var före med att boka.

2010-05-25 @ 23:36:10
Postat av: Linda

haha, men jag och angelica ska inte umgås. Eller jo men via telefon. Hon ville ha schema på när jag jobbar och inte så hon vet när hon kan ringa. Du överlever nog konkurensen.


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback