- titta-på-tv-dag

Tydligen så blev inte det här inlägget publicerat förän några timmar senare, men den rätta tiden är i alla fall 19.15 ungefär.


Hade tänkt strunta i promenaden ikväll bara för att onsdagar är ju min titta-på-tv-dag, men Camilla lyckas alltid greja till det så att hon får som hon vill. Så det fick bli en promenad och sen så blir det Anna anka som hon så snällt spelar in åt mig. I morgon blir det promenad och Andra avenyn, eftersom att det orkar vi inte titta på ikväll. Alltså titta på båda så får ta ett program om dagen.

Men nu ska jag försöka hitta mina skor som jag varit så duktig och slarvat bort. Kan ju vara härligt att gå i walkingskor när man är ute och går. Bara det att dom är så extremt jävla fula. Men är väl ingen som kollar på dem när jag är ute och går här på landet.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback