- Tummen ur arslet.

Så nu har jag tagit tummen ur arslet och duschat. Känner mig så mycket piggare nu, ganska irriterande egentligen. Ska börja att duscha på morgonen i stället, för det är ju den tiden på dygnet man behöver bli pigg. Nu skulle jag egentligen vilja vara så pass trött så jag somnade direkt när jag la mig i sängen, men det lär ju inte inträffa. Är inte ett dugg trött just för tillfället. Men jag ska ändå gå och lägga mig. Ska bara bestämma mig om jag ska kolla på OTH eller om jag ska kolla på Yrrol! eller något annat som går på tv. Lär bestämmas snart, men nu säger jag hej då, i alla fall för den här dagen.

God natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback