- Förstår mig inte på folk.

Förstår inte hur men har inte skrivit här på nästan två veckor och jag har fortfarande läsare. Att folk orkar gå in och kolla när jag nästan aldrig uppdaterar. Och tyvärr så kommer jag inte bli bättre på att uppdatera heller eftersom att jag inte orkar anstränga mig och skaffa internet hemma. Istället får jag ta dom chanserna som kommer upp när jag är hem till mamma och pappa (som jag är för tillfället.) etc.

Har inte hänt något speciellt i alla fall. Har tusen saker jag skulle behöva fixa idag, men jag kommer antagligen inte göra något i alla fall. Lider av en extrem huvudvärk och fötterna är förfrusna av denna kalla höst. Fast egentligen så kan det ju bero på att jag endast går runt i badtofflor eller foppatofflor och dom skorna är väl inte direkt gjorda för att användas utomhus i det här vädret.

Ska fixa allting jag skulle greja vid datorn. Och sen bege mig hemåt för att fixa lunch och greja med massa skit som jag måste få gjort.

Hörs i framtiden.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback