- Jordens undergång.

För stunden så har jag internet får se hur länge det håller i sig den här gången. Syrran ringde Telia igår för att kolla upp problemet och är det inte typiskt att just igår så hade dom problem med täckningen i hela Sverige. Just precis den dagen då någon är snäll och hjälper mig.

Utanför fönstret så håller dom på att borra, trodde hela jorden skulle gå under (på ett ungefär) i morse när jag vaknade av världens liv. Katterna var livrädda och satt i ett hörn i hallen och gömde sig för det "hemska" som lät. Gick runt ett tag men insåg ganska snabbt att det inte var så farligt.

Istället tog jag mig tid att sätta mig vid datorn och nu när det för en gång skull fungerar så kan jag ju försöka lägga upp lite bilder om det nu finns något att visa, får se. Om det gör det så kommer det upp här ganska snart.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback