- Mest för dig Evelyn.

Då Evelyn började gnälla häromdagen om att jag aldrig bloggade, så funderade jag en stund på att börja igen men gav upp lika fort. Anledning; Igår när jag satt mig vid datorn och skrev ett inlägg om alla händelser som varit runt mig sen sist (ingenting viktigt!! men ändå!), laddat upp lite bilder och verkligen lagt ner hela min själ i just det inlägget och när jag var färdig så ringde mamma, pratade med henne en stund och när jag tittar på datan så hade den dött av batteribrist. Starta den igen för att inse att mitt inlägg inte finns kvar. Tog det som ett tecken från ovan - jag ska nog inte blogga något mer punkt och slut.

Men sen kom Dagen med stort D (den här dagen som är idag..) och jag fick ett konstigt sug av att blogga. Har ingenting vettigt att skriva om men vill ändå blogga. Så börjar med att skriva det här helt meningslösa inlägget medan jag lägger in bilderna från kameran som jag ska använda mig av för att slippa skriva något mer meningslöst inlägg. Får se hur det går med bloggningen den här gången. Önska mig lycka till.

Det här inlägget är skrivet för EVELYN ANGLEHEDS skull :)


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Fint de Linda!


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback