- Något bra av något värdelöst

Idag har jag förövrigt varit in en sväng till Uppsala med Mandy (och Sofie, det var hon som fick den stora äran att skjutsa oss dit eller hon skulle ju ändå dit men aah!) för att vi skulle byta stav i tungan till en kortare.

Kämpar mig upp ur sängen klockan åtta för att hinna platta håret och allt annat oviktigt. Eller det är ganska viktigt att platta håret då det står åt mer än alla håll när jag sovit med blött hår. Plockade ur diskmaskinen och startade en maskin med tvätt och sen kom Sofie i alla fall och hämta, in till Uppsala. Hittade lite skor på rean och gick till Darkwell till prick tolv då dom öppnar. Går in och får reda på att vi måste vänta en vecka till med att byta stav. ÅÅH jag som stört mig på den sjukt långa staven i flera dagar redan och så måste man vänta en vecka till...

Så med andra ord så kunde jag lika bra ha kunnat stanna hemma, städat och dammsugit (typ inom samma kategori!) och varit allmänt duktig istället för att åka till Uppsala och sen betala 100 kronor för att komma hem med tåget - katastrof!

Men blev ju tre par skor rikare och några hundra fattigare. Kanske är värt det!







Allt från mig.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback