- Pinsamt, ångest...

Det här har varit en helt okej dag med tanke på att jag jobbat. Kan ju inte vara mer än okej då, att vara instängd i en extrem hetta medan solen skiner som aldrig förr utanför är inte så himla mysigt egentligen.
Men i alla fall, helt okej tills allt vänder. Blir så less på att folk ska snacka, eller inte snacka - typ lägga sig i mina tankar, funderingar och mitt liv. Låt mig leva som jag vill, säger jag en sak behöver inte det betyda så extremt mycket. Kan lika bra vara något jag bara tyckte för stunden eller kände just precis då.

Men nu blev det här världens grej, i alla fall för min del. Allting känns så extremt jobbigt nu! Hur fan ska jag ta mig ur det här utan att det blir mer pinsamt än vad det är. Det är inte jag som gjort något fel men det är jag som blev satt utsatt för det. Världens löjligaste grej kanske, men det är PINSAMT! ÅNGEST är vad jag har nu!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback