- Skulle bara meddela att jag överlevde.

Har tillbringat kvällen hos Sofie, trodde seriöst att den skulle avslutas med typ ett dödsbud, eller tre närmare bestämt. Med det vill jag bara meddela att Sofie kör som en idiot och att jag tycker det är konstigt att jag sitter här helt levande.

Men på tjugo minuter han vi åka från Sofie, till kyrkbyn för toalettbesök, sen hem till Mandy och sen till mig. Eller det tog 19 minuter. Ibland är det ju bra att det går att köra fort för annars hade ju jag missat början på Big brother istället så var jag tvungen att sitta och vänta på att det skulle börja.

Nu väntar sängen, skjutsa mamma till jobbet i morgon för att sedan åka till veterinären.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nuså nuså- vi hade ju kul;)

Postat av: Linda

sv: Jag sa inte att vi hade tråkigt. Jag ville mer meddela att jag var livrädd ;P

2011-04-08 @ 10:06:03

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback