Idag imorgon och resten av mitt liv

Var sjukt trött när jag satt i soffan och titta på tv eller jag låg på golvet, men skit samma trött va jag i alla fall! Tvingade mig själv att vara vaken och titta på tv av någon underlig anledning men när jag väl gick till sovrummet så går det inte att sova - typiskt eller vad?

Åkte till stan idag igen och blev färdig med alla julklappar och sånt tills jag kom hem och insåg att jag glömt en, en enda och så störande!! Får kolla i Tierp om jag hittar nått! Om ingen ska in till stan och vill ha sällskap vill säga;)

Bilen är lagad och hämtad men det är fortfarande något fel och jag blir bara mer och mer irriterad. Tänker aldrig mer diskutera bilar med någon slutar bara med att jag blir så sjukt arg och att jag fortfarande har fel på biljäveln...

Imorgon blir det en hemmadag, ska byta sängkläder, tvätta, plocka, dammsuga etc etc sen skulle det ju inte vara så illa om man fick ordning i sovrummet efter mer än ett år! Använder det för tillfället som sovrum/lagerlokal eller nått liknande..

Ska även iväg med bilen igen - men först ska jag sova läääänge.

God natt


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback