Monopol och försvunna grindar

Spelat monopol med gabbe och angelica, kan säga att jag förlorade.... Kom långt efter dom andra eller inte gabbe men Angelica! Men ibland måste man låta nån annan vinna också, blir så enformigt om jag ska vinna hela tiden!!

Imorgon är det dax för ett besök hos veterinären igen och jag har tappat bort "grinden" till kattburen.. Så nu ska jag införskaffa en ny bur och ett koppel.. Imorgon får jag däremot åka dit med Julius i sele och typ ett snöre som koppel - fungerar säkert det också! Tur att han är snäll och godtar alla mina konstiga idéer .. Kanske ska klä på han fintröjan också:) för den fina röda jackan har han växt ur...


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback