- Biltema och Citygross-shopping

Kom hem från City gross för en timme sedan. Nu är allt det nödvändiga införskaffat så nu behöver man inte tänka på det något mer. Behöver ju inte ha så extremt mycket mat hemma då jag börjar jobba på fredag och sen jobbar två veckor i rad, tio timmar om dagen. Så äter ju inte hemma varje dag. Får skaffa massa äpplen så jag klarar mig på kvällarna.

Köpte massa vatten idag, eftersom att kranvattnet är så jävla äckligt här och när jag kommer hem och öppnar en flaska så inser jag att jag har köpt bubbelvatten - SÅ JÄVLA IRRITERANDE!!! det var inte det jag ville ha, men kan ju inte direkt åka och byta eftersom att för det första så har jag öppnat en flaska och för det andra så kostade dom 30 kronor med pant så går nog mest back på att åka och byta/lämna tillbaka! Så får åka till mamma och pappa och hämta vatten istället så jag inte torkar ut.

Köpte även skarvsladden till motorvärmaren och lite annat smått och gott. Nu blir det tvn tills jag somnar om jag inte ska avbryta för en dusch, det lär märkas men först blir det rökpaus.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback