- Duktig till en viss punkt.

Fick ett ryck och började städa, duktig som jag är! Men som vanligt så fastnar jag vid datorn (ibland tvn..) när dammsugaren ska fram. Hatar att dammsuga. Men tyvärr så måste man ju göra det också ibland.

Satt och grejade på Spotify, och har en spelningslista som jag har haft och fyllt på sen jag fixade spotify men duktig som jag är så lyckades jag radera den. Och jag med mitt minne kom ihåg en, EN ENDA, låt så det var bara att försöka hitta på några andra låtar så att jag kunde påbörja min städning.

Hatar när det är tyst så jag har ständigt Tv eller musik på!

Nu sitter jag och väntar på att syrran ska nyktra till för då ska vi fixa något rim (eller liknande!) som pappa ska ha ikväll när han ska på 50-årsfest. Får se hur det blir med det hela. Jag anser ju att man borde vara någolunda nykter klockan halv ett dagen efter. Men alla är tydligen inte som jag!

Nej, vara duktig och dammsuga. Tar ju bara max tio minuter när man sätter igång..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback