- Frukost, vinter & kattvakt

God morgon! Varit vaken en stund, till och med ätit frukost. Det händer sisådär fem gånger om året kanske. Vaknade till och med hungrig och det händer typ aldrig.

Aja, blev vinter idag igen med massa snöande. Går inte ens att beskriva hur less jag är på det här jävla vädret. Räcker det inte med vinter typ i december så är det bra sen? För jag vill inte vara utan den helt utan bara minska ner den med typ 85%. tror det skulle bli lagom.

Ska vara kattvakt nästa vecka eller från och med söndag till grannens katt. Och det roligaste av allt är att katten typ är rädd för mig. Så förstår inte hur det ska gå till, har aldrig varit närmre än typ två meter, för sen springer den och gömmer sig. Så får se hur det här går.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback