- Jag vann fotbollen

Bara hålla tummarna för att vädret ger med sig under natten, tydligen ska det inte det men mankan ju alltid hoppas.

Precis som jag misstänkte så blev det ingen dammsugning idag, får försöka ta mig ork till det någon kväll efter jobbet i vecka istället. Är ju som sagt bara dammsugningen kvar så det tar ju inte så mycket av min ork. Bara att komma till skott som öör problemet.

Istället så blev det en sväng förbi syrran där jag spelade Fifa och insåg att jag var ganska värdelös när jag förlorade mot Rasmus med 7-0 eller nått. Fast det var ju ändå första gången jag spelade. Gick bättre dom andra gångerna jag spelade - förlorade inte en enda gång. Fast då spelade jag mot Gabbe som var i ungefär samma klass som mig och sen spelade jag mot "tv-spelet" (vad säger man??) på amatörnivå och då vann jag tre av tre matcher. Jävligt bra gjort av mig :)

Men nu ska jag gå och duscha.. Arbete i morgon och tio dagar framöver.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback