- Min dag

Då är den här dagen också i stort sett slut. Har i alla fall hunnit med en massa saker, ingenting nyttigt som jag egentligen borde gjort men det gör ingenting. Har haft roligt hela dagen, och det var ganska länge sedan man verkligen struntade i alla måsten och bara gjorde det som föll mig in.

Har umgåts med Mandy, tog en sväng förbi Axa och Ronja på salongen där det pratades och skrattades. Mandy klippte håret och så kom Camilla. Som jag senare dessutom bjöd på middag (Camilla alltså!) . Träffade även syster och Gabbe som kom över en sväng.

Planerades också för helgen, eller planerades jag sa klart nej till allting bara för att jag vill se Melodifestivalen på lördag. Så istället så bestämdes det att vi ska kolla på det hemma hos mig, jag, Angelica och Gabbe!  Hoppas på en ledig dag på söndag också.

Nu blir det borstning av Julius och lite tvtittande innan sängen kallar.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback