- Present - check!

Trodde inte klockan var så mycket så jag ringde till Gabbe för att kolla upp lite information, eftersom att jag satt och skulle beställa en present till syrran som fyller år på måndag. Men hon sov, fast för en gång skull så svarades det i telefonen fast det var syrran så kunde ju inte fråga så mycket.

Men det får bli som det blir, beställt är det i alla fall och nu får vi se om det duger. Fantasilös som jag är så kom jag ju ändå inte på något bättre. Men tror döremot inte att jag kommer hinna få hem det till på måndag. Tur att jag jobbar för då kanske jag kan skylle på att jag är trött så får jag åka dit en annan dag istället. Tror och hoppas på att det kommer till på tisdag, möjligtvis onsdag. Annars har det blivit något problem på vägen, för det stod fyra-sex arbetsdagar. Aja bättre sent än aldrig.

nu blir det en snabbdusch sen blir det sängen - god natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback