- Skitig inneboende

Fortfarande vinter ute, så tog vädret i baktanke och höll mig inomhus. Rastlös som jag är så blev det att tvätta, byta sängkläder, damma och byta gardiner i sovrummet. Snart har jag tvättat allting klart, ska bara hem till mamma och tvätta en maskin också med kläder som jag är "mer rädd" om. Litar inte fullt ut på tvättmaskinen jag själv har så får göra så istället. Den litar jag bra mycket mer på, har ju inte haft sönder några kläder vad jag vet i alla fall.

Som vanligt så fastnar jag vid datorn när det är dammsugningen som står på schemat. Haha, men känner jag mig själv så blir det inget av med det, inte idag i alla fall. Även fast det skulle behövas då jag har en extremt renlig katt som inneboende.


Kortet knäpptes häromdagen, men det såg likadant ut idag igen ... Underbart!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback