- Sol ute eller tvn inne

Tråkig dag, vet inte om man kanske skulle passa på att städa litegrann eller om man ska strunta fullt ut på hela dagen. Ligga i soffan och titta på gamla repriser hela dagen.
Har ingen bensin i bilen så kommer ingenstans innan jag vet att mamma har satt in pengarna på banken så jag kan åka och tanka. Solen lyser ute, men det hjälper inte är inte på humör för att vara duktig och tillbringa min tid i solljuset. Istället sitter jag i soffan, med fötterna på bordet och kollar på ett gammalt avsnitt av Desperate housewives.

Blir bättre med tiden kanske.
(Och Mandy, läser du det här! Så är allting ditt fel!!)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback