- Vinter ?

Går ut och inser att det snöar, att det aldrig kan ge sig (?) jag har fått nog!
Känner att våren och sommaren är sjukt långt borta. Men vad man tror så lär det ju närma sig för varje minut som går.
Längtar mer än någonsin nu, är så less på att spänna sig när man går för att inte halka och bryta benet eller nått och att man är tvungen att klä på sig så jävla mycket kläder för att bara gå ut i tio minuter om man inte vill frysa ihjäl. Okej lite överdrivet i alla fall för stunden då det inte är så extremt kallt ute, men jag menar vintern över lag.

Jobbat hela dagen, så jävla tråkig dag. Då det inte har varit något folk alls i stort sett så har fått sysselsatt mig med städning och liknande istället. aja nu ska jag fortsätta kolla på Spårlöst!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback