- Allt för idag.

Skrev ett inlägg i morse men tydligen så råkade jag radera det när jag skulle publicera eller något för det är helt borta. Internet har krånglat hela dagen vet inte vad som är fel, men nu fungerar det för stunden i alla fall.

Städat hela dagen så har ändå ingenting vettigt att skriva. Gabbe har varit här och hjälpt mig, hon är snäll hon. Sen blev det en snabbis till Mandy på dagen och en snabbis till Camilla efter att jag varit hos mamma och pappa och ätit middag.

Nu ska jag kolla klart på A shot att love with Tila Tequila sen blir det sängen. Är sjukt trött, har hvuudvärk och ont i öronen så det kanske är en ny förkylning på ingång. Hoppas på att det inte är det. Är så less på dessa förkylningar som aldrig ger med sig. Blir frisk ena dagen så kommer det någon ny bakterie dagen efter.. Jobbigt. Blir jobb i morgon i alla fall och på Lördag ska man väl vara snäll och hjälpa syrran och gabbe och bära kartonger eller nått..

God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback