- Ännu en gång

Hon hade inte blivit färdig. Så får skriva ett inlägg till här. Har lixom inte så mycket annat för mig. Finns inte så mycket att göra klockan två på natten när man har varit hemma hela kvällen. Kan ju som sagt inte gå och lägga mig heller då det är jag som vill ha hjälp med designen.

Lite störande att dom visar samma filmer om och om igen på tvn också. Min bäste väns bröllop (tror jag den heter?) och den såg jag på tv för bara någon vecka (möjligtvis några dagar..) sedan. och nu är den på tv igen, och man visar väl inte repriser av filmer, eller gör man det ? haha osäker.

Så... vad ska man göra medan man väntar? Finns bara två saker som jag vill göra och det är att antingen sova eller att duscha, men kan inte göra något av det. Bara vänta snällt. Och sen hålla tummarna för att Julius kommer vara lika trött som mig i morgonbitti. haha så att han inte väcker mig klockan åtta eller ännu tidigare. Han har en tendens att göra det.

Nu ringer hon igen.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback