- Blodigt..

Hejsan!
Precis hemkommen från veterinären. Har kastererat Julius. Plus att dom har plockat bort alla mjölktänder så han är alldeles blodig stackarn. Eftersom att han är lite groggy fortfarande så tänkte jag att han får vara blodig idag och så får jag tvätta av honom i morgon istället när han är tillbaka till verkligheten.

Gick upp vid nio halv tio ungefär, skyndade hem till mamma och pappa där jag och Gabbe skulle påbörja vårat bak av semlor. Han precis klart innan vi skulle åka till veterinären och nu sitter jag här. Ska vänta på att julius piggnar till lite mer sen ska jag åka tillbaka till mamma och pappa och hjälpa till med maten. Ikväll är det julfirande. haha några veckor försent men men det är som det är.

Nu ska jag platta håret i alla fall...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback