- Handboll & matlagning



Har hunnit med en kortare promenad i solen. Härligt. Inte ofta jag orkar ta mig tid till att spendera några extra minuter ute i solen på vintern. Då jag är helt emot snö och gör allt för att slippa tillbringa min tid utomhus i den. Men idag så gjorde jag det.

Blev en sväng förbi syrran och Gabbe där Rasmus var för att kolla på Bronsmatchen i Handboll mellan Sverige och Spanien. Som Sverige förlorade med ett poäng (stackarna.). Så Rasmus deppade några minuter innan han kunde fortsätta dagen och ladda upp för finalen mellan Frankrike och Danmark som pågår nu. Själv gav jag upp efter Sverigematchen för att hälsa på mamma och pappa en stund. Men nu sitter jag här och småtittar på matchen i alla fall.

Men tänkte ge upp den en stund för att laga mat. Får se vad det blir. Någon gryta av något slag, det (och wok) är min typ av mat som jag alltid, alltid, alltid gör när jag orkar laga mat hemma.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback