- Hos mamma & pappa

Åkte hem till mamma och pappa för att jag skulle prata med mamma. Trodde klockan var fem och att hon var hemma. Men klockan var ju bara fyra (när jag kom hit.) så det är bara att sätta sig och vänta på att hon ska komma hem, borde ju komma snart. Kom ju även hit för att tigga mat, snäll som jag är! Men sen så berättade pappa att dom var bortbjudna på mat så då lär ju jag bli utan. Får väl titta om jag hittar något hemma i alla fall. Eller så skiter jag helt enkelt i det. Ta ett äpple eller nått.

Har städat klart lägenheten, bytt gardiner och plockat bort alla julsaker. Okej, jag hade typ julgardiner i köket (eller det var inte julgardiner egentligen, men jag låtsas att det är det.), fyra prydnadstomtar och sen två julstjärnor. Tycker inte om att ha hundratals med tomtar ståendes lite överallt så det får duga. Blir kanske bättre nästa år, får se.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback