- Ikeashopping

Nu är jag hemma igen. Myser med Julius som tycker att jag borde göra det då han har varit ensam en stund nu. Men men, var i alla fall till Ikea. Angelica och Gabbe köpte ett skrivbord, två bokhyllor, ett sängbord och massa småplock. Själv köpte jag endast tre diskborstar och en sån där hänggrej som man sätter på dörren (ni kanske fattar, eftersom att jag är så duktig på att förklara. haha).. Men handlade däremot en massa på Willys. Japp, har brytit mitt löfte om att inte handla mat i hela januari, insåg att det kanske inte var en så smart idé men nu har jag ju provat det och fått lära mig. Men tre veckor klara jag helt utan problem.

Nu blir det tvn en stund och sen blir det sängen så hörs i morgon istället. God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback