- Inte groggy

Camilla hittade ett par skor som var bra. Och så påminde hon mig att jag glömt hämta en resväska till henne. Men få fixa det i morgon istället.

Imorgon ska jag även försöka hinna med en städning av lägenheten. kanske även hittar sladden till kameran då också. hade den igår men idag är den spårlöst försvunnen vet inte vart, skyller på Julius det är enklast så.

Trodde det här skulle bli en lugn kväll, tänkte att Julius skulle sova efter att ha varit nedsövd tidigare idag så kanske han skulle vara trött. Men inte då, så vild som han varit den senaste timmen har han inte varit sammanlagt under dom senaste två veckorna. haha han är helt vild..

Ska gå och lägga mig, blev ledig i morgon så ska passa på att sova ordentligt. Helt utvilad när man vaknar förstå vad härligt. Även fast jag antagligen kommer vakna klockan åtta bara för att jag har möjligheten att sova till klockan tolv om jag så skulle vilja.

Äsch - god natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback