- Jag kommer sakna dig..

sitter och kollar på "A shot at love with Tila Tequila". Angelica och Gabbe har precis åkt hem så jag ska ta en dusch och gå och lägga mig. Blev en tidig morgon då jag skulle vakna och säga Hejdå till Ceasar, inte det lättaste. Han hade heller inte riktigt tid med mig då han tyckte att jag vaknade för tidigt mot vad jag brukar. Normalt brukar jag gå upp mellan nio och halv tio och i morse så var jag uppe vid sju. Katterna är lika morgontrötta som mig så det var inte det lättaste att väcka honom i morse.

Men när jag väl hittat på honom på hans egna ställe, som var under tvn i en hylla. Då var det bara att mysa så mycket det gick när han egentligen ville äta mat och inte förstod någonting av vad som skulle hända inom max en timme. Jag hade så dåligt samvete och tårarna rann hela tiden. Det värsta av allt var just att han inte förstod någonting, att han trodde att allting var som vanligt och jag visste hela tiden. Jag visste hela tiden att hans liv fanns i mina händer.

Det var inte ett lätt beslut, men samtidigt så kunde han inte må bra med tanke på allting som var runt omkring honom. Det kändes som att jag var den mest känslosammaste människa som fanns som klarade av att göra något liknande. Men visste samtidigt att det jag gjorde var det enda rätta.

Kommer sakna att vakna mitt i natten av att han leker med mina ögonfransar, att skälla på honom för att han petade ner alla saker som fanns på borden på golvet för att sedan leka med dom tills dom "försvinner" under soffan. Och att han bara han såg mig började skrika för att han ville ha vatten direkt ur vattenkranen i handfatet. Jag kommer sakna när jag sitter i soffan och han börjjar vässa klorna på mig och jag puttar bort honom och att han då gör ett nytt försök genom att smyga försiktigt. Och att han blev så glad över att jag klappade honom. Enkelt sagt jag kommer verkligen att sakna honom min lilla sötnos.

Trodde att det även skulle bli ett problem med Julius som aldrig varit ensam i hela sitt liv. Men med tiden så kommer han att få en ny kompis. Och vad jag märkt så har han inte märkt någonting av vad som hänt. Han ligger i soffan och njuter av lugnet medan jag sitter vid datorn och skriver, han ligger i handfatet medan jag duschar, han är ute och leker när jag röker och vad jag tror så verkar han mest glad över att ha fått mig "för sig själv".

Tror i alla fall att allt kommer bli bättre.

Vila i frid min prins du har det mycket bättre där du är nu!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback