- Jag ramlade nog.

God morgon. Vaknade med ett ryck, ramlade väl ner för ett stup eller något i sömnen. Ingen härlig känsla och inget skönt sätt att vakna på.

Rasmus kom hit igårkväll, så satt och kollade trailers på internet med honom tills jag tröttnade och kastade ut honom. Kom ju på att klockan nästan var halv tolv och då behöver/måste jag sova om jag överhuvudtaget ska orka kliva upp ur sängen dagen efter.

Men det är samma varje morgon, galet trött. Och det känns som att man skulle behöva fem sex timmars sömn till. Men bara man har vaknat till liv litegrann så är man ju pigg.

Nu blir det att hänga tvätt så att tvätthögen minskar något. Sen blir det till att jobba idag igen.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback