- Klargörande.

God morgon. Helt trött, känner hur ögonen värker. Jag behöver sova! Men istället ska jag vara duktig och åka och jobba. Först ska jag bara hänga tvätt och plocka ur diskmaskinen om jag hinner.

Kollade på "Kommissarie Späck" igår tillsammans med Rasmus. Så extremt låg humor så filmen nästan blev bra. Men när vi skulle kolla på den så insåg vi att fjärrkontrollen till dvdn var (läs:är!) borta. Kollade överallt; i soffan, under soffan, ja, Rasmus kollade till och med i kylskåpet vad den nu skulle göra där men fick ju i alla fall ett klargörande att den inte var det. Förstår inte hur den kan vara så mycket borta. Normalt så brukar katten ta den och gömma den under soffan eller bordet men inte den här gången, den här gången har han gått ett steg längre.

Äsch nu väntar tvätten...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback