- Middagsplaner

Tog mig tid till att åka och hälsa på Axa och Ronja på deras salong idag. Axa han jag knappt träffa då hon hade kunder oavbrytet, Ronja han jag träffa lite mera däremot.

Nu för en stund sedan så fick jag reda på att jag ska bjuda mamma och pappa på middag. Och jag vet inte riktigt vad jag ska bjuda på. Pappa är ju världens tråkigaste också eftersom att han "måste" ha potatis, det får absolut inte vara makaroner, ris eller nudlar. Hade planer på att göra kycklingwok med nudlar (som jag typ lever på, men det är jävligt gott!) men det var ju bara att tänka om. Funderar på någon kycklinggryta av något slag. Äsch den som väntar får se.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback